Bec (cutie 1buc) R2 12V 45/40W, P45T Pure Light potrivit RVI MESSENGER; ALFA ROMEO 33; AUSTIN MINI II; CITROEN AX, C15, C15/MINIVAN, GS, VISA; DAIHATSU CHARADE II, CHARMANT 10.62-07.04

BOSCH
49,82 RON
Durata de livrare 1-2 zile
BOSCH
Cod produs M25M2066
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Tip bec R2
Linie Pure Light
Tensiune 12.0 V
Putere nominala 45 W/ · 40 W
Tip mufa P45T
Tip lampa halogen
Cantitate 1.0 buc
Impachetare Carton
Greutate 0,03 kg
Cantitate recomandată 2
Cod Inter Cars 9E4F30
Eticheta produs
Eticheta printabila
Index1 987 302 021
NumeBec, far faza lunga
ProducatorBOSCH
Unitate de masurapiesa
ImportatorInter Cars Ro
Tara de origineIndia
Detalii producator
Tensiune [V] 12.0
Putere nominală [W] 45/40
TIp lampa R2 (Bilux)
Variantă de execuție soclu lampă incandescentă P45t
ECHIVALENTE
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
M25M2066
Categorii
Greutate
0.03 kg
Brand
Marca auto
Daihatsu

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review