Bec (ambalaj blister 1buc) HIR2 12V 55W, PX22D X-tremeVision Pro150 potrivit CHEVROLET VOLT; CHRYSLER 300C; FIAT 500X; FORD RANGER; HYUNDAI I40 I, I40 I CW, IX35; INFINITI Q50 07.08-
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Detalii produs | |
---|---|
Tip bec | HIR2 |
Linie | X-tremeVision Pro150 |
Tensiune | 12.0 V |
Putere nominala | 55 W |
Culoare sursa lumina | 3350.0 K |
Tip mufa | PX22D |
Tip lampa | halogen |
Cantitate | 1.0 buc |
Culoare lumina | alb |
Impachetare | ambalaj blister |
Cantitate per impachetare | 1.0 buc |
Omologare drum | cu aprobarea străzii |
Greutate | 0,03 kg |
Cod Inter Cars | G0PKH4 |
Eticheta produs | Eticheta printabila |
Detalii producator | |
---|---|
TIp lampa | HIR2 |
Tensiune [V] | 12.0 |
Putere nominală [W] | 55 |
Variantă de execuție soclu lampă incandescentă | PX22d |
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.