Bec (ambalaj blister 1buc) HIR2 12V 55W, PX22D X-tremeVision Pro150 potrivit CHEVROLET VOLT; CHRYSLER 300C; FIAT 500X; FORD RANGER; HYUNDAI I40 I, I40 I CW, IX35; INFINITI Q50 07.08-

179,57 RON 191,03 RON
Durata de livrare 1-2 zile
Cod produs M25M2047
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Tip bec HIR2
Linie X-tremeVision Pro150
Tensiune 12.0 V
Putere nominala 55 W
Culoare sursa lumina 3350.0 K
Tip mufa PX22D
Tip lampa halogen
Cantitate 1.0 buc
Culoare lumina alb
Impachetare ambalaj blister
Cantitate per impachetare 1.0 buc
Omologare drum cu aprobarea străzii
Greutate 0,03 kg
Cod Inter Cars G0PKH4
Eticheta produs
Eticheta printabila
IndexPHI 9012XVPB1
NumeBec, far faza lunga
ProducatorPHILIPS
Unitate de masurapiesa
ImportatorInter Cars Ro
Tara de originePoland
Detalii producator
TIp lampa HIR2
Tensiune [V] 12.0
Putere nominală [W] 55
Variantă de execuție soclu lampă incandescentă PX22d
ECHIVALENTE
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
M25M2047
Categorii
Greutate
0.03 kg
Brand
Marca auto
Chrysler, Fiat, Ford, INFINITI

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review