6%

Bara fata grunduita potrivit NISSAN PRIMERA 08.99-07.02

Blic
354,20 RON 376,81 RON
Durata de livrare 1-2 zile
Blic
Cod produs AE6239
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Nota de informare

✔️ Produsul este grunduit, insemnă că suprafața acestuia a fost pregătită pentru vopsire, asigurând o adeziune optimă a stratului de vopsea.
Poate fi montat și în starea actuală, fără vopsea, dacă doriți să îl aplicați ulterior sau dacă preferați să îl lăsați în forma grunduită. Piesele de caroserie noi sunt livrate nevopsite.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere


Detalii produs
Pozitie de montare Fata
Cu gauri proiector Nu
Cu gauri pentru lumini de zi Nu
Cu gauri pentru senzorii de parcare Nu
Cu gaura camera Nu
Culoare grunduit
Aplicatie de la 08.99
Aplicatie pana la 07.02
Piesa de schimb Da
Greutate 4,36kg
Cod producator 9A62A4

Index 5510-00-1668903P
Nume Bara de protectie
Producator BLIC
Unitate de masura piesa
Importator producator Ro
Tara de origine Taiwan

Detalii producator
Partea de montare fata
Proprietati chimice vopsibil
De la an model 1999

Detalii

SKU
AE6239
Categorii
Greutate
4.36 kg
Brand
Marca auto
Nissan
Poziție montare
Fata

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review