8%
  • Aparat de spalat cu inalta presiune HD 5/15 CX Plus clasa: compact 500 l/ora, 150 bar, varf motor: monofazat, duza rotativa, bobina furtun - Img 1
  • Aparat de spalat cu inalta presiune HD 5/15 CX Plus clasa: compact 500 l/ora, 150 bar, varf motor: monofazat, duza rotativa, bobina furtun - Img 2

Aparat de spalat cu inalta presiune HD 5/15 CX Plus clasa: compact 500 l/ora, 150 bar, varf motor: monofazat, duza rotativa, bobina furtun

10.044,65 RON 10.918,09 RON
Livrare gratuita la plata cu cardul online
Cod produs P25N1010
Stoc limitat
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

Detalii produs
Piata Agricultura ; · Industrie ; · Constructie ; · OFF-ROAD ; · PROFESIONAL ; · Detaliat
Nume de spalare si curatare casnica
Incalzita Nu
Fix sau mobil Mobil
Model HD 5/15 CX Plus
Clasa Compact
Eficienta pompa 500.0 l/ora
Presiune maxima 150.0 bar
Motor faza singulara
Diuza rotativa Da
Rolă de furtun Da
Putere nominala 2.8 kW
Greutate 34,00 kg
Cod E258F6

Detalii

SKU
P25N1010
Categorii
Greutate
34 kg
Brand

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review